Pozycjonowanie lokalne w Google dla firm nastawionych na sukces!

Chcesz osiągnąć sukces w lokalnym biznesie? Myślisz o pozyskaniu klientów z okolicy? Niedawno rozpocząłeś działalność i szukasz klientów? Chcesz promować swoje usługi na terenie danego miasta? Jeśli na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco to dobrze trafiłeś!
Pozycjonowanie lokalne ma na celu umieszczenie strony internetowej firmy na możliwie jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce Google w obrębie w którym świadczy usługi.

pozycjonowanie lokalne
0
%
Korzysta z wyszukiwarki Google
0
%
Współczynnik odwiedzin dla stron w TOP5 Google
0
%
To czasami wejścia z smartfonów

Jak w skrócie wygląda nasza współpraca?

1

Kontaktujesz się z nami

Napisz do nas e-mail, wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy lub napisz na czacie. Tyle wystarczy aby zacząć 🙂

2

Wysyłamy Ci ofertę

Dokładnie sprawdzimy Twoją stronę internetową, wybierzemy słowa kluczowe i prześlemy Ci ofertę na pozycjonowanie.

3

Optymalizjemy stronę

Po rozpoczęciu współpracy bezpłatnie optymalizujemy stronę internetową, zwiększamy szybkość wczytywania i dostosowujemy ją do wybranych wcześniej słów kluczowych.

4

Monitorujemy wyniki

Otrzymasz od Nas narzędzie dzięki któremu na bieżąco będziesz mógł śledzić pozycję swoich słów kluczowych.

Lokalne SEO

Nasza firma oferuje pozycjonowanie lokalne stron internetowych dla klientów, którzy wymagają kompleksowego podejścia i intensywnej usługi marketingu w wyszukiwarkach.
W skrócie, gdy prowadzisz biuro rachunkowe w Krakowie i ktoś wpisze „biuro rachunkowe Kraków” a Ciebie nie ma na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to bądź pewien, że właśnie straciłeś potencjalnego klienta. Pozycjonowanie ma na celu umieszczenie Twojej strony internetowej na 1 miejscu w Google dla konkretnych słów kluczowych, jak w tym przypadku „biuro rachunkowe Kraków”.

Chcesz zyskać klientów z okolicy albo zobaczyć jakie jest zainteresowanie Twoją usługą? Nie zwlekaj i wykorzystaj pozycjonowanie lokalne!

lokalne seo

Jak wygląda pozycjonowanie lokalne w Google?

1. Wybieramy najlepsze słowa kluczowe

Na początku warto zastanowić się jakie słowa opisują Twoją stronę internetową i czy dzięki nim trafisz do klientów, którzy są zainteresowani Twoją firmą. Dlatego dla Ciebie dokonamy szczegółowej analizy strony internetowej, sprawdzimy konkurencję i wybierzemy najlepsze słowa do pozycjonowania strony.

Kierujemy się zasadą im więcej słów kluczowych tym lepiej. Warto pozycjonować się na słowa ogólne jak np. „mechanik Kraków” oraz bardziej precyzyjne „naprawa silnika w VW Kraków”. Dobrze dobrane słowa kluczowe to jeden z fundamentów przyszłego sukcesu!

Prowadzisz warsztat samochodowy w Krakowie? Widoczność w Google na takie słowa kluczowe jak mechanik kraków 24h, dobry mechanik kraków, mobilny mechanik kraków czy mechanika samochodowa kraków na pewno pomogą znaleźć Ci nowych klientów!

słowa kluczowe w lokalnym pozycjonowaniu
optymalizacja strony internetowej

2. Wykonamy optymalizację strony

Po wyborze słów kluczowych zoptymalizujemy Twoją stronę internetową aby była przyjazna dla wyszukiwarek. Ma to duży wpływ na pozycjonowanie strony, a my wiemy jak to zrobić. Prace optymalizacyjne to między innymi:

  1. przyśpieszenie wczytywania strony
  2. poprawna obsługa na urządzeniach mobilnych
  3. dostosowanie strony internetowej do słów kluczowych

Nikt nie lubi jak strona długo się wczytuje, zatem dlaczego tracić potencjalnych klientów? Wykonamy kompleksową optymalizację Twojej strony internetowej!

3. Przekażemy Ci ciekawe statystyki z odwiedzin

Wraz z pozycjonowaniem strony internetowej połączymy ją z narzędziami, które mają za zadanie dostarczyć nam informację kto odwiedza Twoją stronę internetową, jakie zakładki najczęściej odwiedza, czego na niej szuka i ile czasu spędza. Dodatkowo sprawdzimy z jakich słów kluczowych generowany jest największy ruch i co zrobić aby zyskać jeszcze więcej odwiedzających 🙂

Skorzystamy też z geolokalizacji i zobaczymy z jakich miast pochodzą odwiedzający. Dzięki temu dowiemy się, czy szukają Cię klienci wyłącznie z Twojego miasta czy z miast sąsiadujących!

statystyki strony internetowej

Co daje te lokalne pozycjonowanie?

No właśnie! Co daje lokalne pozycjonowanie strony? Jak już na początku tłumaczyliśmy pozycjonowanie strony internetowej ma na celu zapewnienie jej jak najwyższej pozycji w Google na określone słowa kluczowe.

Prosty przykład pozycjonowania lokalnego

Załóżmy, że słowo „biuro rachunkowe Kraków” wyszukiwane jest 1000 razy w miesiącu. Gdy Twoja witryna nie jest pozycjonowana i zajmuje np. 15 miejsce , a więc jest na drugiej stronie wyników wyszukiwań to w ciągu miesiąca prawdopodobnie 0 osób odwiedzi Twoją stronę internetową, bo kto zagląda na 2 stronę wyników wyszukiwania? 🙂 No właśnie, nikt! W przypadku gdy Twoja strona jest pozycjonowana i zajmuje 2 miejsce w wyszukiwarce Google to powiedzmy, że możesz liczyć na 400-600 odwiedzin w miesiącu.

W ten prosty sposób możesz zobaczyć, jak z jednego słowa kluczowego możesz pozyskać niezliczoną ilość potencjalnych klientów.

0
odwiedzin
Bez pozycjonowania
0
odwiedzin
Lokalne pozycjonowanie
wyniki pozycjonowania
pozycjonowanie w google maps

Zalety pozycjonowania lokalnego w Google Maps

Posiadanie konta w Google Moja Firma, które jest odpowiednio zoptymalizowane daje nam jeszcze większą widoczność na lokalnym rynku. Wizytówka firmy w mapach Google często pozwala zwiększyć przewagę nad lokalną konkurencją.

Łatwy kontakt

Poprzez jedno kliknięcie klienci mogą do Ciebie zadzwonić z poziomu wyszukiwarki Google

Widoczność w organicznych wynikach

Twoja firma będzie się wyświetlać klientom z okolicy, którzy wpisują zapytania w wyszukiwarkę Google.

Ułatwienie dojazdu do firmy

Odpowiednia optymalizacja wizytówki pozwala wybrać trasę dojazdu do firmy jednym kliknięciem.

Widoczne godziny otwarcia

Klienci w łatwy sposób mogą zobaczyć kiedy Twoja firma jest dla nich otwarta.

Zyskaj przewagę na rynku lokalnym dzięki pozycjonowaniu

Pozycjonowanie lokalne polecamy wszystkim firmom działającym na lokalnym rynku. Przy świadczeniu usług lub sprzedaży produktów na lokalnym rynku ważne jest dotarcie do klienta, który znajduje się w pobliżu lub mieszka w miejscowości w której prowadzimy działalność.

Oczywistym jest, że jeśli ktoś prowadzi kwiaciarnię w Krakowie, to osoby, które znajdą jego stronę w Poznaniu nie będą zainteresowani. W związku z tym pozycjonowanie lokalne to najlepszy wybór dla firm, które świadczą usługi na lokalnym rynku.

koszt pozycjonowania

Ile kosztuje to całe pozycjonowanie?

Pssssssst! Jest “darmowe”!

Tym się nie martw! Staramy się dostosować nasz cennik do klienta w taki sposób, aby nie odczuł kosztów pozycjonowania. To znaczy, że fakturę za pozycjonowanie powinien opłacić z zysków, które wygenerują mu klienci poprzez dodatkowe wejścia na stronę z pozycjonowanych słów kluczowych.

Przykładowy schemat opłaty za pozycjonowanie lokalne

1/ Otworzyłeś biuro rachunkowe w swojej miejscowości i poszukujesz klientów –szukasz firmy która oferuje lokalne pozycjonowanie. Dzięki pozycjonowaniu Twoja jest na pierwszym miejscu np. dla słowa “biuro rachunkowe w Sandomierzu” i “księgowy Sandomierz”

2/ W Sandomierzu zakładanych jest np. około 30 nowych firm w miesiącu, a więc około 30 osób wpisze Google “biuro rachunkowe Sandomierz” lub “księgowy Sandomierz

3/ Dzięki temu, że jesteś na pierwszym miejscu te firmy mogą odwiedzić Twoją stronę. Załóżmy, że dzięki temu pozyskasz 5 klientów miesięcznie, a każdy klient za usługę księgowości zapłaci Ci średnio 300zł.

4/ Pozycjonowanie lokalne dla małej miejscowości to koszt około 300zł miesięcznie.

5/ Podsumowanie: 5 klientów to 1500zł dla Twojej firmy, a fakturę za pozycjonowanie opłacasz z wygenerowanych zysków dzięki pozycjonowaniu co w efekcie pozwala wygenerować 1200zł “czystego zysku”.

zalety pozycjonowania strony

Oczywiście to tylko przykładowe wyliczenia i mogę się one znacznie różnić. Chociaż na naszej stronie możesz zobaczyć jak dzięki pozycjonowaniu zwiększamy sprzedaż sklepu internetowego z 1500zł miesięcznie na 17 000zł miesięcznie, zatem z miesięcznego przychodu można zapłacić fakturę za cały rok i jeszcze zostanie 🙂 Pamiętaj! Mądre i skuteczne pozycjonowanie lokalne zawsze się opłaca!

Cennik lokalnego pozycjonowania

Małe miasto

do 100 000 mieszkańców
od 299zł miesiąc
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Dodanie lokalizacji Google Maps
  • Optymalizacja lokalizacji Google
  • Połączenie strony internetowej z Google Maps
  • Pozycjonowanie słów kluczowych
  • Dostęp do Panelu Administratora
  • Monitoring pozycji słów kluczowych
  • Bezpłatna pomoc techniczna

Średnie miasto

do 200 000 mieszkańców
od 499zł miesiąc
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Dodanie lokalizacji Google Maps
  • Optymalizacja lokalizacji Google
  • Połączenie strony internetowej z Google Maps
  • Pozycjonowanie słów kluczowych
  • Dostęp do Panelu Administratora
  • Monitoring pozycji słów kluczowych
  • Bezpłatna pomoc techniczna

Duże miasto

powyżej 500 000 mieszkańców
od 999zł miesiąc
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Dodanie lokalizacji Google Maps
  • Optymalizacja lokalizacji Google
  • Połączenie strony internetowej z Google Maps
  • Pozycjonowanie słów kluczowych
  • Dostęp do Panelu Administratora
  • Monitoring pozycji słów kluczowych
  • Bezpłatna pomoc techniczna