Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Nie masz zielonego pojęcia czym jest pozycjonowanie strony? Albo coś już o tym czytałeś i szukasz firmy, która wykona pozycjonowanie Twojej strony? W obu przypadkach dobrze trafiłeś! Bez względu na to czy pierwszy raz spotykasz się z tym pojęciem, czy już masz jakąś wiedzę na ten temat, my wiemy wszystko, no prawie wszystko.. 🙂 Zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej od A do Z. Ty zrelaksujesz się w fotelu i będziesz oglądał efekty- czyliwzrost odwiedzin klientów!

Cierpisz na mały budżet, a słyszałeś, że pozycjonowanie jest drogie? Bez obaw! Naszą fakturę opłacisz z wygenerowanych zysków. Nie pozwolimy Ci zginąć… w Internecie oczywiście 🙂

pozycjonowanie stron

OFERUJEMY SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

Ważne jest aby zrozumieć czym jest pozycjonowanie i jakie efekty może przynieść dla Twojej firmy i strony internetowej. Pozycjonowanie ma na celu umieszczenie strony internetowej firmy na możliwie jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce Google. W skrócie, gdy jesteś prowadzisz biuro rachunkowe w Krakowie i ktoś wpisze “biuro rachunkowe Kraków” a Ciebie nie ma na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to bądź pewien, że właśnie straciłeś potencjalnego klienta. Pozycjonowanie ma na celu umieszczenie Twojej strony internetowej na 1 miejscu w Google dla konkretnych słów kluczowych, jak w tym przypadku “biuro rachunkowe Kraków”.

Jak w skrócie wygląda nasza współpraca?

1

Kontaktujesz się z nami

Napisz do nas e-mail, wyślij zapytanie poprzez formularz kontaktowy lub napisz na czacie. Tyle wystarczy aby zacząć 🙂

2

Wysyłamy Ci ofertę

Dokładnie sprawdzimy Twoją stronę internetową, wybierzemy słowa kluczowe i prześlemy Ci ofertę na pozycjonowanie.

3

Optymalizjemy stronę

Po rozpoczęciu współpracy bezpłatnie optymalizujemy stronę internetową, zwiększamy szybkość wczytywania i dostosowujemy ją do wybranych wcześniej słów kluczowych.

4

Monitorujemy wyniki

Otrzymasz od Nas narzędzie dzięki któremu na bieżąco będziesz mógł śledzić pozycję swoich słów kluczowych.

Jeszcze nie zdecydowany na pozycjonowanie?

1. Dobierzemy słowa kluczowe

Przed pozycjonowaniem strony internetowej należy dobrze dobrać słowa kluczowe, które określą tematykę Twojej strony i pozwolą nam trafić do klientów. Dokonamy szczegółowej analizy strony internetowej, sprawdzimy konkurencję i wybierzemy najlepsze słowa do pozycjonowania strony.

Kierujemy się zasadą im więcej słów kluczowych tym lepiej. Warto pozycjonować się na słowa ogólne jak np. “mechanik Kraków” oraz bardziej precyzyjne “naprawa silnika w VW Kraków”. Dobrze dobrane słowa kluczowe to jeden z fundamentów przyszłego sukcesu!

analiza słów kluczowych
optymalizacja strony internetowej

2. Wykonamy optymalizacjęstrony

Po wyborze słów kluczowych zoptymalizujemy Twoją stronę internetową aby była przyjazna dla wyszukiwarek. Ma to duży wpływ na pozycjonowanie strony, a my wiemy jak to zrobić. Prace optymalizacyjne to między innymi:

  1. przyśpieszenie wczytywania strony
  2. poprawna obsługa na urządzeniach mobilnych
  3. dostosowanie strony internetowej do słów kluczowych

Nikt nie lubi jak strona długo się wczytuje, zatem dlaczego tracić potencjalnych klientów? Wykonamy kompleksową optymalizację Twojej strony internetowej!

3. Przekażemy Ci ciekawe statystyki

Wraz z pozycjonowaniem strony internetowej połączymy ją z narzędziami, które mają za zadanie dostarczyć nam informację kto odwiedza Twoją stronę internetową, jakie zakładki najczęściej odwiedza, czego na niej szuka i ile czasu spędza. Dodatkowo sprawdzimy z jakich słów kluczowych generowany jest największy ruch i co zrobić aby zyskać jeszcze więcej odwiedzających 🙂

statystyki strony internetowej
wyniki pozycjonowania

4. Monitorujemy wyniki pozycjonowaniastrony

Dobrze żebyś wiedział za co płacisz dlatego oprócz wyżej wymienionych statystyk przekażemy Ci dostęp do Panelu Administratora, gdzie na bieżąco będziesz mógł śledzić pozycję słów kluczowych, które są pozycjonowane. Bez problemu zobaczysz statystyki dla danego słowa i porównasz pozycję na początku i na końcu miesiąca. Razem z nami będziesz mógł śledzić proces pozycjonowania 🙂

No ale, co daje te całe pozycjonowanie?

No właśnie! Co daje pozycjonowanie strony? Jak już na początku tłumaczyliśmy pozycjonowanie strony internetowej ma na celu zapewnienie jej jak najwyższej pozycji w Google na określone słowa kluczowe.

Prosty przykład: załóżmy, że słowo “biuro rachunkowe Kraków” wyszukiwane jest 1000 razy w miesiącu. Gdy Twoja witryna nie jest pozycjonowana i zajmuje miejsce np. 15 miejsce , a więc na drugiej stronie wyników wyszukiwań to w ciągu miesiąca prawdopodobnie 0 osób odwiedzi Twoją stronę internetową. W przypadku gdy Twoja strona jest pozycjonowana i zajmuje 2 miejsce w wyszukiwarce Google to powiedzmy, że możesz liczyć na 400-600 odwiedzin.

W ten prosty sposób możesz zobaczyć, jak z jednego słowa kluczowego możesz pozyskać niezliczoną ilość potencjalnych klientów.

zalety pozycjonowania strony

Zobacz efekty skutecznego pozycjonowania strony

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Jeśli masz sklep internetowy i chcesz zwiększyć sprzedaż to pozycjonowanie przyniesie zamierzony efekt. Na zdjęciu możesz zobaczyć naszą współpracę z sklepem internetowym, która trwa już ponad 12 miesięcy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego rozpoczęliśmy pod koniec kwietnia 2018 roku. Statystyki tego sklepu przedstawiają się następująco:

1 maja – 20 maja 2018 roku:575 odwiedzin z wyszukiwarki Google

1 maja – 20 maja 2019 roku: 9800 odwiedzin z wyszukiwarki Google

Porównajmy sobie czerwiec 2018 rok z kwietniem 2019 rok:

czerwiec 2018 – 1320 odwiedzin za cały miesiąc

kwiecień 2019 – 11800 odwiedzin za cały miesiąc

Hmm, a więc czy pozycjonowanie się opłaca? Myślę, że matematyka i logika nam to wyjaśni. Poniżej zobaczysz jak kształtuje się sprzedaż na sklepie internetowym, który nie jest pozycjonowany i który jest pozycjonowany.

ILOŚĆ ODWIEDZIN W CIĄGU OSTATNICH 12 MIESIĘCY

efekty pozycjonowania sklepu

PORÓWNANIE MAJA 2018 DO MAJA 2019

statystyka odwiedzin sklepu

BRAK POZYCJONOWANIA SKLEPU

0
Odwiedzin na stronie
0
Sprzedanych artykułów
0
Przykładowego zysku

POZYCJONOWANY SKLEP INTERNETOWY

0
Odwiedzin na stronie
0
Sprzedanych artykułów
0
Przykładowego zysku

UWAGA!

Abyś nie pomyślał, że to wszystko jest wyssane z palca pokażemy Ci realne statystyki sprzedaży na sklepie internetowym w tych dwóch wskazanych miesiącach 🙂

1/ Brak pozycjonowania sklepu – sklep przed pozycjonowaniem osiągał około 500 wejść miesięcznie, co daje około 6000 wejść w ciągu roku

2/ Pozycjonowanie sklepu z nami – sklep w ciągu miesiąca odwiedza ponad 10 000 osób zatem w ciągu roku odwiedzi go około 120 000 potencjalnych klientów

Zatem w ciągu roku liczba klientów wzrasta o 114 000.

Sprzedaż na sklepie – liczmy, że konwersja na sklepie wynosi 5%, a więc na 100 osób 5 dokonuje zakupu. To taka średnia konwersja, gdyż w niektórych branżach może sięgać 15%, a w innych i 3%. Wszystko zależy od tego co się sprzedaje.

Zatem przy 5% konwersji sklep który nie był pozycjonowany osiągnie sprzedaż na poziomie 300 sprzedanych artykułów. Dajmy na to, że średni zysk ze sprzedaży “na czysto” to 40zł, a więc właściciel w ciągu roku zarobi 12 000zł.

Sprawdźmy teraz sprzedaż na sklepie, który był pozycjonowany. Przy 120 000 odwiedzających 5% konwersji to 6000 sprzedanych artykułów.

Licząc zysk z powyższego przykładu, a więc 40zł x 6000 artykułów właściciel sklepu osiągnie zysk na poziomie 240 000zł. Załóżmy, że na pozycjonowanie sklepu wyda 1000zł miesięcznie, to za 12 miesięcy zapłaci 12 000zł, zatem jego zysk wyniesie 228 000zł – a więc pomnoży go o 20 razy.

A więc, czy pozycjonowanie jest opłacalne? Na to musisz już odpowiedzieć sobie sam/a 🙂

CZERWIEC 2018

sprzedaż na sklepie internetowym w czerwcu 2018

KWIECIEŃ 2019

sprzedaż na sklepie internetowym w kwietniu 2019

Ile kosztuje to całe pozycjonowanie?

Tym się nie martw! Staramy się dostosować nasz cennik do klienta w taki sposób, aby nie odczuł kosztów pozycjonowania. To znaczy, że fakturę za pozycjonowanie powinien opłacić z zysków, które wygenerują mu klienci poprzez dodatkowe wejścia na stronę z pozycjonowanych słów kluczowych. Przypuśćmy, że dopiero otworzyłeś swoje biuro rachunkowe w małej rodzinnej miejscowości i chcesz pozyskać klientów. Przypuśćmy, że w ciągu miesiąca jest około 30 zapytań związanych z usługami księgowości w Twoim mieście. Zdobycie 1 miejsca w Google wygeneruje około 20 wejść na stronę w ciągu miesiąca od zainteresowanych firm. Przypuśćmy, że z tych 20 wejść pozyskasz 3 klientów, którzy będą płacić 200-400zł za Twoje usługi. Idąc tym tropem – w skali roku pozyskasz około 30 klientów. Jeśli przyjmiemy, że każdy “zostawi” u Ciebie 300zł, to w ciągu roku wygenerujesz 9 000zł. Pozycjonowanie lokalnego biznesu w małej miejscowości to koszt około 300zł miesięcznie.

Zatem 9000 zysku – 3600zł opłaty za pozycjonowanie = 5400 zł dodatkowego przychodu. W przypadku, gdy Twoja strona nie będzie widoczna w Google ten zarobek może przejść Ci koło nosa :-). Wybór należy do Ciebie!

koszt pozycjonowania